BMI

Jaram się jak pochodnia bo do kategorii Nadwaga wg zakresów BMI, brakuje mi tylko 0,6kg :-D.

(Wiem że to durny wskaźnik ale i tak się jaram :D)

Pędzę już do 7 z przodu!

Choć ostatnio niestety wolniej, gdyż zbiesiłam się i nie potrafiłam rozstać się z czekoladą. Postanowienie że słodycze jem ewentualnie tylko w weekend, wzięło jakoś w diabły i bujałam się z wagą od dwóch miesiący w górę i w dół, niewiele na szczęście. W tym tygodniu się wkurzyłam, ograniczyłam i proszę - od razu widać efekt.

W tym momencie w moim życiu jest chyba najlepiej jak dotąd. Muszę przyznać że czuję się szczęśliwa. W pracy póki co super, dostałam podwyżkę, szefostwo mnie docenia. Z ciałem w porządku - chudnę, odkąd smaruję się Busajną i marulą odzyskałam nadzieję na brak zwisów - kondycja ramion naprawdę się poprawiła, zwłaszcza lewego, brzuch też lepszy. Będę w to nadal inwestowała. Mam nową fryzurę, lubię na nowo swoją twarz, ludzie mnie komplementują (choć to akurat bywa trochę niekomfortowe). Rozwijam swoje pasje - wróciłam do nauki języków, dziergam jak szalona, tańczę i zapisałam się na kolejne warsztaty z międzynarodowymi sławami, za dwa tygodnie rozpoczynam kolejny semestr nauki w The Siren Project. Kupuję kolejne książki kucharskie, gotuję, myślę o remoncie kuchni, wróciłam do czytania, uff. Jutro idę zrobić tatuaż! I sporo ciekawych wydarzeń przede mną. Jest dobrze!

Już dawno życie nie było tak przyjemne :)

Komentarze

  1. Ależ miło czytać takie rzeczy :)
    GRATULACJE!
    że Ci się tego wszystkiego chce. W dzierganiu jesteś mistrz!
    Ja mam niby sporo wolnego czasu ostatnio ale jakoś tak mi przez palce przelatuje nie wiadomo na czym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam na froncie? Miesiąc minął od ostatniej blotki - co tu taka cisza?
    Zbliża się chyba najtrudniejszy w roku czas dla dietujących - trzymam kciuki za 7 z przodu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. alo ciotka, coś się opuściłaś w raportowaniu :P
    postanowiłam Ci napisać komcia, bo wtedy może dostaniesz powiadomienie i zobaczysz,
    że blog.pl zamykają 28.02. i musisz sobie blogaska zarchiwizować :)

    a tak poza tym to trzymam kciuki, widziałam u Ciebie baaardzo obojczyki na fejsie :w00t:
    tzn czapki też ładne i kominy, ale obojczyki jakoś mi się w oczy rzuciły :66:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zobaczyłam że zamykajo za 2 dni!
      Przeniosłam wszystko na bloggera… uff
      ale bym się wkyrtwiła…

      opuściłam się w raportowaniu bom poluzowała pasa i nie umiem się odnaleźć :(

      nie wiem gdzieś Ty jakieś obojczyki widziała :D
      ja nie widzę na tych zdjęciach :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

Tak na szybko :)