nowości

Jakiś czas temu przy cotygodniowych porządkach znalazłam małą ramkę ze zdjęciem z wakacji gdy miałam 18 lat. Potem pogrzebałam w pudełku ze zdjęciami i w albumach - byłam piękna i powabna. Wstawiłam to zdjęcie w ramki by na nie często patrzeć i podziwiać obojczyki.
Doszłam do wniosku że chcę do tego wrócić.

Trzy tygodnie temu trafiła się okazja, by powrócić na dobrą drogę - pospolite ruszenie na forum.
Po tygodniu co prawda odpadłam, bo jakoś nie przyswoiłam sobie podstawowej zasady ;)
Na babskiej imprezie zjadłam dwa paszteciki z ciasta francuskiego ze szpinakiem i fetą i mały kawałek sernika, okazało się to poważnym wykroczeniem i postanowiłam się wypisać z przedsięwzięcia. Nie natomiast z dobrej drogi.
Jutro miną właśnie 3 tygodnie i rano w końcu się pomierzę i może nawet zrobię zdjęcia, żebym mogła jakoś ocenić ewentualne postępy.

Moje dzisiejsze jedzonko:

jajka sadzone z chlebem, sałatą, kiełkami rzodkiewki  i pomidory



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

chicken korma z pieczarkami, ryż i bruksela



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

placuszki łososiowo-kalafiorowe



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pieczone udo z kaszą i sałatą



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jutro będzie dokładnie tak samo, bo zaczęłam gotować hurtem by nie spędzać wszystkich wolnych chwil w kuchni więc mam jeszcze kilka porcji w zapasie.

Na siłownię jeszcze nie dotarłam, ale chwilowo ruchu mi nie brak. Wróciłam znów na belly po kilkumiesięcznej przerwie, a także od lipca chodzę regularnie co tydzień na ATS :))))
A dokładnie od miesiąca jestem członkinią ATSowego zespołu Ouled Nail, o którym wspominałam z rok temu.
Odkąd sama zaczęłam tańczyć, w pewnym momencie czasami myślałam sobie że super by było gdybym pewnego dnia mogła stać się jego częścią. I moje małe marzenie się spełniło! :))))))





Komentarze

  1. no co Ty? wypadłaś z zakładu? znaczy się stówka poleciała? po tygodniu? :rotfl:
    ide doczytać jak to wyszło :66:

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko nooo jakie to "aniowe" :rotfl:
    :66:

    ale powodzenia w dalszej drodze!
    szkoda, że zrezygnowałaś na dobre z rywalizacji forumowej - fajne to było :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

mieszek

Tak na szybko :)