Birthday girl

Czas mojego wyzwania właśnie się skończył a ja nie osiągnęłam założonego celu. Gdzieś po drodze miałam tygodniowy zastój i zabrakło mi około kilograma. Ale to nic, bo jestem na fali ;)

Jak nie teraz to za tydzień albo dwa. Dlaczego to miało być 5,3? Bo chciałam zobaczyć na liczniku dwucyfrową wagę z 9 z przodu. I jeszcze zobaczę, na dniach, tygodniach i nie mogę się już doczekać ❤️

Podczas świąt przyjrzałam się swemu ciału i kurcze jakościowo to trochę kiszka niestety. Jestem dość sflaczała i to jest chyba ten czas gdy trzeba wrócić na siłownię. Cały czas się ociągałam i odsuwałam to w czasie ale chyba nie ma już co odsuwać tylko wziąć się do roboty. Dzisiaj planuję zakup odzieży sportowej, w czwartek wycieczka na siłkę, can't wait!

Poza tym muszę się pochwalić jakim byłam survivorem tych Świąt. Nie zjadłam nic z glutenem i laktozą, żadnego chleba, żurku, kotletów z panierką, ciasta z mąką pszenną czy z bitą śmietaną. Wpadło trochę cukru brązowego z ciasta, które sobie upiekłam. Nie było innego w domu u mamy.

Z ciasta jestem bardzo zadowolona. Wyszło pyszne, choć brat powiedział że nie bardzo ;) Ale uważam, że jak na ciasto z kaszy jaglanej to było super, zupełnie się tego nie spodziewałam :). Smakowało trochę jak sernik - nie dziwię się, że zastępuje weganom serniki.

Dlatego muszę zapisać sobie przepis bo improwizowałam :D

Cytrynowy jagielnik na spodzie Brownie, z malinami.

SPÓD

- 150g gorzkiej czekolady
- 75g masła
- 2 jajka
- 4 łyżki cukru kokosowego
- 1,5 łyżki mąki ryżowej, kokosowej

LEMON CURD

Zawsze robię z przepisu z bloga Moje Wypieki :) Teraz dodałam tylko mniej cukru, 100g i 2 płaskie łyżki
http://www.mojewypieki.com/przepis/lemon-curd---cytrynowy-krem

KREM Z KASZY JAGLANEJ

- 1,5 szklanki kaszy jaglanej
- 2 szklanki wody i pół puszki mleka kokosowego, części płynnej.
- biała czekolada - opcjonalnie

- 200g malin, mrożonych lub świeżych

Gorzką czekoladę rozpuścić z masłem. Jajka wymieszać z cukrem do połączenia składników, dodać mąkę i masę czekoladową. Ciasto wylać do foremny o średnicy 23cm i piec około 15 minut w 200 stopniach, wystudzić.

Zrobić lemon curd wg przepisu.

Kaszę jaglaną ugotować w wodzie i mleku kokosowym, po ugotowaniu zostawić pod przykryciem 15-20 minut. Następnie zblendować kaszę na gładko, dodać połowę lemon curd, rozpuszczoną białą czekoladę i stałą część mleka kokosowego.

Maliny wmieszać do pozostałej części lemon curd.

Masę z kaszy nakładać na spód, na przemian z malinami. Wierch posypać płatkami migdałów, schłodzić przez kilka godzin aż stężeje.

Also, mam dziś urodziny. I taką refleksję - moje życie rozwija się tak powoli, że mam wrażenie że stoję w miejscu.

IMG_1815

 

Komentarze

  1. hejho,
    no pięknie! spóźnione wszystkiego najlepszego :) pewnie zobaczyłaś już tę 9 z przodu :) gratulacje!
    ja tak trochę chyba coś spoczęłam na laurach, szczególnie żarciem na urlopie średnio się przejmowałam,
    ale w czasie majówki przeszłam blisko 70km w Czeskim Raju, a nawet poszłam raz pobiegać po tych górkach, więc chyba nie ma co się biczować, tylko postarać utrzymać trend :P

    btw, chcesz panaszową Andorę czarną 38H czy to już za duży kaliber? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! :)
    No właśnie jeszcze nie zobaczyłam :( pofolgowałam sobie trochę za bardzo i stanęłam w miejscu, ale juz wróciłam na właściwe tory i myśle ze ten cel osiągnę w tym tygodniu, najdalej w kolejnym :D
    Ja utrzymuję inny trend, ale to zaraz sobie napisze noteczkę na ten temat ;)

    A 38h będzie za duże :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

mieszek

Tak na szybko :)