:/

Jestem okropną osobą.

Kiedyś dawno temu, gdy byłam szczelnie zamknięta, nikogo nie raniłam.
Potem ludziom i życiu udało się mnie otworzyć i wszystko zaczęło mi ciążyć, w związku z czym odczuwam zwykle nieznośny ciężar wygadania się.
Tak jak teraz.

Jestem mistrzynią narzekania.
Narzekałabym najchętniej ciągle i bez ustanku, a jak jeszcze znajdzie się grono słuchaczy to raj na ziemi.

Dziś mnie to zgubiło.
I dziś postanawiam że koniec z tym. Muszę znaleźć jakiś inny sposób radzenia sobie z tym ciężarem.
Bo dzisiaj sprawiłam że jedna osoba, na której mi zależy jest na mnie zła i jest jej przykro, a ja cały dzień o tym myślałam, jak się beznadziejnie zachowałam.

Głupota ludzka nie zna granic.
Moja osiągnęła apogeum.

MUSZĘ ZAMIESZKAĆ SAMA.

Komentarze

  1. Ludzie popełniają błędy, taka już nasza natura. Pamiętaj, że zawsze masz szanse to naprawić, nigdy nie jest za późno. Ja wróciłam i walczę od początku. Bede Cie często odwiedzać. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

mieszek

Tak na szybko :)