suwak:P

Znów nota na kolanie, obiad czynię, chleb piekę, sama jestem w rozsypce.
Upał mnie obezwładnia.
Z wiekiem doszłam chyba do wniosku że wolę chłód niż gorąc.
Moje mieszkanie jest beznadziejne na upał.
Okna z jednej strony, więc przeciągu nie zrobisz, w dodatku naprawdę beznadziejna wentylacja. W zasadzie brak wentylacji!
Bosz jak fajnie było latem w kamienicy.
Grube mury, okna otwarte na przestrzał, miły chłodek.

Nie przedłużając.
Zrobiłam sobie suwak :D
Mam nadzieję że dzięki temu będzie mi trudniej zrąbać sprawę.

Teraz będzie seria zdjęć śniadaniowych, identycznych :P
Na zdjęciach kulebiaki z kapustą kiszoną i z pieczarkami, róznice w detalach ;)
Na pierwszym zdjęciu koktajl truskawkowy, na drugim kakao, na trzecim koktajl truskawkowo-malinowow-jagodowy:)







A tu kolacja z przedwczoraj :)
Ilość nieco przemysłowa, ale mi się makarony sypnęło do garnuszka :)
Tak więc jest to makaron z twarożkiem, jogurtem naturalnym, truskawkami, malinami i jagodami.
Bez fruktozy, bo nei mam:P.
Ale i tak było pycha.
W tle widać że miałam przerwę w Simsach:P.




Przed chwilą wyciągnęłam chleb z piekarnika, wyrzuciłam z formy i się okazało że na dole miękki:/
Musiałam znów go wrzucić do piekarnika, niestety razem z mięsem które piękę na obiad;), mam nadzieję że mu to nie zaszkodzi zbytnio.
Mała rada;)
Nie pieczcie chleba w folii aluminiowej.
Na sama myśl o zdzieraniu jej z chleba po upieczeniu cierpnie mi skóra:P

Dopra, to tyle na chwilę obecną.
Czas się przymknąć w łazience i zrobić coś z sobą, zaprojektować ubiór do roboty.
Bleeee.

Komentarze

  1. Jedno z pierwszy forum o tematyce pro any powraca po długiej nieobecności.
    Byłaś w przeszłości tam zarejestrowana? A może szukasz pomocy w zrzucaniu kilogramów, wsparcia i kopa w tyłek? www.proanorexia.fora.pl ZAPRASZAMY!


    ach, ale to ostatnie wygląda smakowicie...

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie jest blog sławiący błogosławioną anę

    myślałam że to widać :o

    OdpowiedzUsuń
  3. a co ten suwak ogólnie odmierza? bo trochę nie pokumałam xD

    nie piecz nigdy chleba w papierze-podobno-do-pieczenia z kerfura, co za szit...

    ładne żarło... u mnie ostatnio grill, piwko i ciastka...

    tu się nie sławi błogosławionej any, ale u mnie się zacznie, jak kupię auto xD nie będzie kasy na żarcie, bo pójdzie na paliwo i ubezpieczenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. no bys się domyśliła gupia:P

    oczywiście odmierza dni wstrzemięźliwości seksualnej xD

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie wygląda, jakby odmierzał dni od naszego rozstania xD już 9 dni bez Martity!

    OdpowiedzUsuń
  6. to juz 9 dni Cie nie ma? :o

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma mnie tydzień, ale nie przyszłaś mi pomachać na dworzec, więc pewnie nie widziałaś mnie dłużej :D dajmy na to, 9 dni :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

mieszek

Tak na szybko :)