Małe porównanie

Z okazji, że do 8 z przodu zostało mi tylko 0,7kg! [sic!] (Oh yeah babe!), a także na prośbę mojej wiernej czytelniczki :P, zamieszczam dziś oto takie porównanie.

Obecnie, 32,6 kg mniej :) Jak dotąd, to mój rekord w chudnięciu w jednym ciągu. Jestem w 3/5 drogi do pierwszego celu ;)

 

Pierwsze zdjęcie pochodzi z 9 września 2016 roku.

Drugie po utracie 16kg.

Trzy na samym dole - z dzisiejszego poranka.

(Na pierwszym z najnowszych zdjęć sukienka z tyłu spięta spinką do włosów ;) )

IMG_1553

IMG_1570

IMG_1934

IMG_1936

IMG_1935

Komentarze

  1. chciałam Ci zrobić fotki porównawcze w wesołym miasteczku - to byłaby różnica prawie dokładnie po roku! :D Dumna jestem niesłychanie!
    A na ujędrnianie ponoć boski jest olejek busajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku pewnie bez problemu bym weszła na megadropa ;)
    Szkoda! A masz fotki z zeszłego? Chętnie spojrzę.

    Dziś rano wyczytałam w komentarzu Tuśki o tym olejku i już zamówiłam na Allegro ;)

    A w ogóle to <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotki ci podlinowałam gdzie indziej ;)
    a jeszcze chciałam tylko rzec, że te fotki nie pokazują nawet połowy zajebistości jaka jest teraz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam sobie dzis fotki w tej samej bluzce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyślę Ci mailem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

Tak na szybko :)