muffinki

Od jutra jestem grzeczna.
Na weselu i po weselu byłam w amoku.
Teraz muszę się opamiętać.
Zaraz piekę muffinki na jutro.
Lekko kakaowe ze śliwkami suszonymi i cytrynowe (jeśli w kuchni znajdę jakąś cytryne;).

Wkleję tu przepis, żebym następnym razem nie musiała szukać.
Przepis pochodzi jak zwykle z forum Zuzla, podany przez sd_silver.

Korzenne muffiny jabłkowe


suche:

2 szklanki maki pszennej 1850

1/2 szklanki fruktozy

2 łyzeczki proszku do pieczenia


2 goździki zmielone lub utłuczne w moździerzu

2 kulki ziela angielskiego zmielone lub utłuczne w moździerzu

1/4 łyzczki imbiru

1/4 łyzeczki gałki muszkatołowej

lub zamiast powyższych 1/2 łyzeczki przyprawy do pierników


1 łyzeczka cynamonu


mokre:

2 białka

1 szklanka mleka


2 jabłka




Nagrzac piekarnik do 180 stopni. W dwóch osobny miskach wymieszac suche
i mokre składniki. Połączyc obie masy, dodac jabłka pokrojone w kostke.
Przełozyc do wyłozonych papierem foremek. Piec około 20-25 min,
najlepiej sprawdzic patyczkiem czy sa w środku suche.


Powyższy przepis dowolnie modyfikuję, tzn zmieniam dodatki, ale podstawa jest ta sama.
To lecę piec, bo już późno a trzeba spać iść niedługo.

Komentarze

  1. ach Tyś na weselichu była przecie xD a ja tu już umierałam z niepokoju, gdzieżeś się podziała :)
    grzeszne łykendy puszczamy w niepamięć i idziemy dalej, co...? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na moje forum pro-ana & pro mia
    chcę stworzyć wspolnotę motylków.
    Dzięki temu będziemy mogly się wzajemnie wspierać i będzie nam łatwiej
    Proszę, zarejestruj się
    http://www.proanamia.fora.pl/

    całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. o boze

    Buzzy, chyba żartujesz...
    Tobie potrzebne jest wsparcie ale innego rodzaju :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ee, malenia, ja to te motylki wywalam w ogóle ;p nie ma sensu dyskutować ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

mieszek

Tak na szybko :)