belly dance

No i zaliczyłyśmy pierwsze zajęcia z tańca brzucha:)
Ciężko było, przynajmniej mnie:P
Po ciągłym kanapowaniu spinanie mięśni przez dłuższy czas to spore wyzwanie.
Niby się głównie stoi i "macha tyłkiem", ale wysiłek to niemały, także umysłowy, poniewaz ciągle musiałam myśleć o tym by robić zamkniętą miednicę, jednocześnie liczyć powtórzenia i zmieniac figury
Szaleństwo:D

Tylko jakieś ciuchy przyzwoite muszę sobie zorganizować bo wyglądałam jak obwieś.
I jakaś chusta by się przydała.
Mam na oku taką:


i taką


Osobiście wolałabym zieloną, ale jest krótsza i nie wiem czy dobrze by wyglądała na, co jak co, ale wielkim tyłku.
No muszę się zastanowić bo nie są najtańsze.
No i jakieś portki muszę nabyć, albo kiecke.
Chwilowo nie kupię tych alladynek co ma Martita, bo nie wyglądałabym z nich dobrze.

Ale bardzo mi się podobało na zajęciach:)
Babka fajna i miła, i fajnie się rusza.
Choć moja koleżanka Ela chyba nie była zachwycona.
Z racji tego że nie umie nakazać poszczególnym członkom swojego ciała spięcia mięśni, rusza się całym ciałem i podejrzewam że to mogła byc dla niej droga przez mękę.
No cóż:) za tydzień powtórka :)
Choć chyba będę musiała poćwiczyć zamykanie miednicy przez tydzień:P
I niech nikt nie pyta co to jest bo ja się ciągle musze pytać Martity Ona wie dokładnie

Komentarze

  1. m. a Ty słyszałaś co ja wczoraj mówiłam o krótszych;>?
    to ma jakoś wyglądać a nie ze mi się beda monety kończyły po bokach
    ona mają się kończyć na mymłonie:P

    zieloną to Ty sobie możesz nabyć chuda maupo:P

    OdpowiedzUsuń
  2. zaszła poniżej mała pomyłka :D
    myślałam że m. to Martita bo sie tak podpisała dwie notki temu a jak się okazało to niekoniecznie :)


    m. wybacz to spoufalenie;)
    nie wiem kim jesteś ale mi się pomyliło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. martita jedyna najprawdziwsza16 września 2009 03:30

    co tu się w ogóle dzieje, ja pierdziu
    jedni się pode mnie podszywają,
    inni mi ubliżają od małp (znowu!)
    więcej tu kurde nie przyjdę, o!

    dziewczynko, ta zielona ma 150cm długości, już nie rób z siebie wieloryba może.

    OdpowiedzUsuń
  4. no to kto mi powie co to jest to "zamykanie miednicy" ??
    w którą stronę się miednicę zamyka? :rotfl: :P

    OdpowiedzUsuń
  5. martita jedyna najprawdziwsza16 września 2009 16:24

    talut, jak wpadniemy do Ciebie albo Ty do nas, to Ci pokażę,
    werbalnie to się nie da tego zaprezentować :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

mieszek

Tak na szybko :)