ciasto czekoladowe

Ale dzisiaj miałam pyszne śniadanie...
Odleciałam niemal przy pierwszym kęsie.
Miałam ochote na cos innego niż deski czy owsianka i zrobiłam sobie naleśniko-placka z jabłkami.


Przepis jak zwykle pochodzi z forum Zuzla, w oryginale był to przepis na naleśniki amerykańskie podany przez sd_silver:).

Placek naleśnikowy z jabłkami
pół szklanki maślanki, kefiru lb  jogurtu naturalnego
100g mąki pp
łyżka kakao
łyżeczka fruktozy
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 średnie jabłko pokrojone w małe cienkie kawałki
białko jaja


Wszystkie składniki wymieszać i smażyć placek na małym ogniu pod przykryciem, aż placek się zetnie na górze, wtedy przewrócić i chwilkę jeszcze smażyć. Patelnia może byc sucha lub posmarowana troszkę olejem.
Podawać z jogurtem, kefirem, twarożkiem chudym czy dżemem:).
Ja zrobiłam sos z kefiru, twarożku chudego i łyżeczki dżemu porzeczkowego:)

To teraz byle do obiadu :)

A wczoraj jednak trochę poległam i zjadłam trochę tego czekoladowego ciasta...
Ale nie zatrzymuję się i pędzę dalej:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

mieszek

Tak na szybko :)