kotek

Byłam dziś na siłowni.
I chyba będę pojawiała się tam częściej:)
Mimo że dziś jestem trochę śnięta po tej wizycie i zmęczona, i mimo że boli mnie wychodzący właśnie dziś ząb nr 8 w lewej części górnego łuku zębowego, i że także boli mnie głowa, to mam poczucie że warto było tam iść.
I pełno chłopa tam przesiaduje:D
A co najlepsze, całkiem niezłe te chłopy:p

1,5h wysiłku aerobowo-siłowego to coś fajnego. Oczywiście najfajniej jest już po, gdy ma się świadomość nieźle odwalonej roboty.
Aha, poniosłam obrażenia. Jak wstawałam z mataraca po krótkich spięciach brzucha i rowerku to się niefortunnie podparłam i kciuk mi się wykręcił. Na szczęście nie spuchł co mi mówi że nie jest zwichnięty.
I okazało się, czego w zasadzie można było się spodziewać, że moja kondycja jest mniej niż marna, mięśnie mam słabe, wszystkie.
Ale trochę pracy nad klatą, grzbietem, brzuchem, ramionami i nogami i będzie git.
Będę piękna, jędrna i ponętna:P

Dietowo nawet ok, posiłki przepisowe, tylko pogryzałam wczoraj i dziś fistaszki. Na szczęście już się skończyły.

Dziś było:

9:30 owsiane płatki z jogurtem truskawkowym i maślanką
14:30 jajecznica z pieczarkami, sałata z lodowej, ogórka świeżego z sosem majonezowo-olejowym z koperkiem, ogórki kiszone
18:30 sałatka z tuńczyka wsw, lodowej, ogórka swieżego, pomidora z olejem słonecznikowym

Jutro mam w planie upiec muffinki twarogowe z kakao, gruszkami i jabłkami. Nie mogę się doczekać. W niedzielę będzie pyszne śniadanko.
Jutro także robię obiad dla mojej współlokatorki i dla siebie:) W menu stoją cukinie z farszem z wołowego mięsa mielonego, pieczarek i papryki, przykryte plasterkiem żółtego sera. Też nie mogę się doczekać:D
Dziś czeka mnie samotny wieczór, bo dziewczyny idą na imprezę. Wcześniej się położę chyba.
W środę jadę do domu, i zważę się znów. Mam nadzieję że coś spadło, choć trochę się tego obawiam.

I kotek ze mną jedzie:)
Zeluś

Komentarze

  1. tytułowy kotek prześliczny, a co do siłowni... jasne, że warto, też się miałam wybrać, ale jakoś nie wychodzi:/, więc tym bardziej podziwiam i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. acha, trzymam kciuki za kciuka:P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

mieszek

Tak na szybko :)