TB

Nie umiem gotować zupy. Nie umiem.
To znaczy gdybym miała do wyboru dowolną ilość składników to coś by mi tam smacznego może wyszło, ale gdy muszę z samych warzyw i udka kurzego zrobić zupę to nie wyjdzie dobra, nie ma siły.
Stąd też moja przedwczorajsza zupa nie powalała smakiem.
Przyszło mi do głowy, że po co ja się tam piepszyłam z warzywną zupą brokułowo-groszkowo-fasolową jak mogłam sobie walnąć ogórkową. Też by była warzywna a o niebo lepsza. Z zupą ogórkową jest taki mały problem jeśli chodzi o przyprawienie.
Ale było minęło, następnym razem zrobię inaczej.

Naszła mnie też wielka chętka na upieczenie chleba.
Bosz, gdybym miała machinę! Ale bym piekła.
Fakt że w obecnym mieszkaniu nie ma gdzie jej postawić:P Totalnie nie ma gdzie:P
Ale czego się nie robi dla pysznego chleba.
Ale bym piekła...

Sobota minęła bez stresów.
Niedziele upłynęła pod znakiem dwóch posiłków jedynie, a to dlatego że byłam trochę wnerwiona i nie chciało mi się wychodzić z pokoju i po drugie że wyskoczyły mi dwie dodatkowe roboty do zrobienia.
Ale na pierwszy posiłek miałam 2 grzanki obtaczane w jajku i do tego warzywa, na drugi posiłek składały się ziemniaki ze szpinakiem i szynką. Jeszcze teraz czuję trochę czosnku na palcach

Potem już miałam mniej powodów do dumy. Byłam w gościach. Ale są dwie strony tego medalu
Ta ciemna: pokusiłam się o zjedzenie wafelków.
Ta jasna: nie zjadłam ani kawałka z pizzy serowej i kebabowej które przyjechały.
To na tyle by było. Wafle zastąpiły mi fasolkę z bułką tartą i jogurt z suszonymi śliwkami. Bywa i lecę dalej.
Choć jestem mięczakiem.

Dziś zaczęłam 2 kanapkami z szynką i górą pomidora plus sok pomarańczowy.
Sok był we wczorajszym menu do obiadu, ale zapomniałam o nim!
Więc wypiłam sobie do śniadania.
Zaraz zbieram dupę w troki i idę na zakupy.
Powiem szczerze że wykończą mnie niedługo te wycieczki do Reala:P

Za to dziś po południu Taniec Brzucha :D.

Komentarze

  1. i jak bylo na tańcu??
    ja spędziłam bardzo miły wieczór z dziewczynami! ehhh jak dobrze, ze wyszłam z domu! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. a nie mówiłam? :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

mieszek

Tak na szybko :)