4 dni

Aha!
Ponoć się komuś zdawa że mnie mniej:D
No i fajno

Przyszedł dziś mój kabel z Allegro, za całe 2,5 zł plus przesyłka i co? Nie działa!
Ok, ja wiem że 2,5zł za 7,5 metrów kabla to jest śmiesznie mało, ale jeśli ktoś tego sprzedaje na pęczki i mieni się solidną firmą to ja wymagam jakości. Nawet za 2,5.
A przynajmniej chciałabym by działało po wetknięciu kabla do gniazda, a nie że musze nim wiercić, a efektem tego jest jedynie, i to nie za każdym razem, że działa tylko jeden głośnik! Wolne żarty.
Żądam jakości! Napisałam do tego biznesmena od siedmiu boleści, że chcę wymiany. Pfff.

Wczoraj znów zapomniałam sobie jaj ugotować do pracy, w związku z czym nic nie jadłam na kolację:/
No dupa blada no.

Dziś od rana było smacznie dość. Choć coś tam próbowałam innego zrobić i wyszło trochę dziwnie.
Wczoraj wieczorem zrobiłam zaczyn drożdżowy i wrzuciłam do niego mąke i kakao i zostawiłam na noc pod ścierką.
Myślałam że mi z miski wyskoczy, a tylko trochę to urosło. No nic.
Usmażyłam sobie z tego naleśnika:P
I bardzo waliło drożdżami, chyba za dużo ich dałam. Ale wciąż nie mam doświadczenia z drożdżowymi rzeczami.
Eksperyment matką doświadczenia
Wyszło coś takiego, na dzisiejsze śniadanie:
nalesnik drożdżowy z twarożkiem i dżemem truskawkowym, koktajl truskawkowy, bo wczoraj kupiłam kilo truskawek :D


Nie wiem czy widać to na zdjęciu ale ma on nieco inną strukturę niż naleśniki bez drożdży.

A mój zakwasik, ten trzeci, chyba żyje
Dziś rano jak go wąchałam, to pachniał drożdżami i nie wyglądał na skisły :D. To znaczy że pojutrze upieke sobie chleb chyba:)


Wczorajszy obiad:
indyk smazony, sałata z ogórkiem, rzodkiewką i koperkiem w smietanie


Godzina późna.
Za 2 godzinki musze iść do roboty.
Jeszcze tylko 4 dni i wolne.

Komentarze

  1. łaj ja nic nie wiem, że Ty masz blender? w ogóle już widzę nie kochasz swojej jedynej najwspanialszej przyjaciółki z internetu, kutwa, tak tu płodzisz, i nawet mi nie powiedziałaś ;(

    ps.: bardzo doceniam uznanie dla mego władczego alter ego, które zawlokło Cię do zębowego elfa xD

    pss.:P musisz sobie wrzucić zdjęcie ze mną :] rotfl ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

mieszek

Tak na szybko :)