pajlot

Ależ mnie głowa boli.
Zupełnie nie wiem czemu. Choć prawdopodobna przyczyna to odcukrzenie i głód czekoladowy:P
Zmęczona jestem dzisiejszym dniem.
Udało mi się zdobyć 2 podpisy na obiegówce co zajęło mi w sumie 20
minut, później pojechałam po pilota, do Jyska po prześcieradło i
przepadłam w Tesco.
Za to kupiłam sobie sandały na lato bo przechodząc obok witryn CCC i Deichmanna mnie olśniło że nie mam żadnych letnich butów.
Kabla nie wzięłam bo stwierdziłam że jednak sie jeszcze bez niego obejdę, a drogie były jak psy.
W bibliotece klamkę pocałowałam bo zapomniałam że w środy od 13 czynna a ja byłam tam o 12:30 i bynajmniej nie chciało mi się czekać pół godziny pod drzwiami.

I nie zapomniałam sfotografować posiłków :)
Wczorajszy obiad:
Termokurczliwe rybsko :/ i ogórki kiszone


Najchętniej bym się położyła na słońcu plackiem i zasnęła.
Ale tu się nie ma gdzie położyć.
Jeszcze jakaś obleśna mucha mi tu przyleciała.
Własnie przyszło mi do głowy że przyczyna mojego bólu głowy i ogólnego rozbicia może leżeć w pogodzie.
Zdarza mi się być meteorologicznie wrażliwą na zmiany pogody. Rano było mi nieznośnie duszno, a po południu zdawało mi się że będzie padać. Łamią mnie też trochę nogi, co może zwiastować zmiany pogodowe, choć prognoza nic o tym nie mówi.
Już dawno się popsułam jako barometr;).

Nie przedłużając już:
śniadanie dzisiejsze: placuszki twarogowe, truskawki z maślanką i kakao


obiad dzisiejszy: pierś indycza (kupiona po okazyjnej cenie w Tesco:P), pieczarki i sałata z rzodkiewkami, koperkiem i śmietaną.


Na kolację nic nie chciało mi się jeść, ale ze względu na ten ból głowy, zeby się nie powiększył to może coś tam zjem.
Przyszła mi na myśl zupa pomidorowa z ugotowanym, wbitym do niej jajcem.
No zobaczymy. Chyba mam jeszcze troszkę przecieru pomidorowego, może wystarczy.

Idę coś ze sobą zrobić.
Choć jeszcze nie wiem co.
Może siępobawię moim nowym pilotem

Komentarze

  1. Oj.! Jakie Ty pyszne rzeczy jesz.! ;)
    Hmm... może głowa przestanie Cie boleć, weź coś. :)
    Heh. Pozdrawiam ;*
    I zapraszam ;)
    seo.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

mieszek

Tak na szybko :)