sraty taty dupa w kwiaty ;P

Miała byc notka ale nie będzie bo się wzięła i skasowała kurwa.
Jak ja tego nienawidzę.
Wzięliby i zrobili coś z tym panelem, że jak się niechcący przejdzie na inna stronę to po powrocie wstecz niechby sie to zapamiętało czy coś, a nie, klikłam bez sensu w google i chuj bombki szczelił.

No to wkleję tylko dwie książki które dzisiaj nabyłam zupełnie nieoczekiwanie.

Długo koło niej chodziłam, zawsze jednak odchodziłam oszczędzając kase na coś innego. Ach!



A ta była tania i przepisy nie takie podłe jakby się mogło wydawać;).



I się pochwalę że jadę z talutem do Warszawy pod koniec maja na kilka dni. Zapomniałam zawrzeć to wydarzenie w kalendarzu atrakcji notke temu.
Udało mi się dostać zaproszenie na wieczór kulinarny z Winiarami :D.
Będziemy spać w 5-gwiazdkowym hotelu.
Jestem taką prowincjuszką że mnie ten hotel niemal najbardziej cieszy.
Już powiedziałam talutowi że w wieczór noclegu zamierzam łazić w hotelowym szlafroku jak na filmach:D.
Będę godzinami się kąpała w burżujskiej łazience i leżała na burżujskim łózku.
Może też skorzystam z burżujskiego fitnessu i burżujskiej sauny jeśli będzie w pakiecie.
Rano zjemy burżujskie śniadanie.
Potem gotowanie z innymi członkami Klubu i pokaz kulinarny jakiegoś profesjonalisty:).
A potem odwiedzimy PKO:).
Może jakieś spotkanko forumowe jak się uda:).

Jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie.
Dacie wiarę?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

badum bum tsss

mieszek

Tak na szybko :)